Jouw online onderneming naar succes leiden met gerichte, strategische begeleiding en krachtige tools.
Ben je op zoek naar hoe je ideale klanten eruit zien? Weet je met welke waarden jouw online onderneming zich kan differentiëren? Wil je graag ondersteuning of een frisse, externe blik op je toekomstplan of je kostenstructuur?
Wij staan voor je klaar om je in functie van jouw noden en die van je onderneming de juiste tools aan te bieden om verder te groeien naar meer successen.
Hoe gaat het in zijn werk?
Elk traject wordt op maat van de klant en zijn specifieke noden en verwachtingen afgestemd.
Tijdens een intakesessie komen we live samen in Keerbergen gedurende 5 uur om een volledige anamnese van jouw bedrijf te maken. Vervolgens bepalen we hieruit jouw doelstellingen en aan de hand van deze doelstellingen selecteren we de onderwerpen en de inhoud voor de 4 individuele sessies.
Op basis van de doelstellingen worden, in samenspraak om de 3 weken, 4 individuele sessies van elk 2 uur ingepland om de specifieke doelstellingen uit te werken en je concrete handvatten te geven om deze te implementeren. De sessies vinden, afhankelijk van het onderwerp, plaats in Keerbergen of worden virtueel opgezet.
Ongeveer 3 maanden na de laatste individuele sessie plannen we een opvolg- en evaluatiemoment van 2 uur in. Tijdens dit moment gaan we kijken hoe de implementatie van de acties loopt en beoordelen we het volledige traject.
Anna V. - Sava bien academy
“Exact wat ik nodig had om een flinke boost te geven aan de groei van mijn bedrijf! Vanaf de eerste ontmoeting had ik een duidelijk plan van aanpak. Nathalie en Philippe vullen elkaar heel mooi aan waardoor alle input 2x zo waardevol is. Doorheen het traject voelde ik me heel erg gesteund en kon ik rekenen op snelle raad en respons. Dit businesscoaching traject was mijn beste beslissing van het jaar om mijn doelen tegen 2024 zeker te behalen. Heel erg bedankt!”
Soraya E.K. - The Legal House
“Nathalie heeft zelf al alle stappen doorlopen om van een idee naar een groot succesvol bedrijf met een sterke branding te gaan. Dit vertaalt zich dan ook in hands-on en praktisch advies. Er is geen enkele situatie die ik haar voorleg waar zij me niet kan bijstaan met raad en advies. Haar eerlijke blik is exact wat je nodig hebt om verdere stappen te zetten.”
€4 450 (excl. btw) | 6 maanden
de weg naar meer groei en succes
Welke klantensegmenten wil je of ga je bedienen en hoe ziet jouw ideale klant er echt uit? Welke klanten zullen snel op je aanbod ingaan en welke klanten kunnen jouw ambassadeurs worden om jouw verhaal verder te vertellen? Hoe ziet de customer journey of klantenreis eruit?
We bepalen wie jouw klant is, via welk kanaal (Instagram, LinkedIn, Google, …) je hem best benadert zodat hij tot bij jou komt, wat zijn interesses zijn, in welke leeftijdscategorie ze zich bevinden, wat ze doen voor een aankoop én hoe ze zich erna gedragen.
Idealiter is er een waardepositie voor elk klantensegment. Maar wat zijn deze waarden en welke waarde heeft jouw onderneming die anderen niet hebben? Met welke waarden wil jij je graag gaan onderscheiden? Hoe corresponderen deze waarden met je huidige aanbod of assortiment?
Onderscheidende waarden zijn onder andere prijs, snelheid, klantenervaring, gebruiksgemak, toegankelijkheid, service, … Per klantensegment bekijken we welk aanbod je al beschikbaar hebt en wat toegevoegd of weggelaten dient te worden om aan alle noden van je ideale klant te voldoen.
Communiceren met (potentiële) klanten gebeurt op verschillende manieren, afhankelijk van waar ze zich in de customer journey of klantenreis bevinden. Iemand die voor het eerst met je bedrijf in contact komt benader je immers op een andere manier dan iemand die al jaren klant is.
We brengen in kaart waar kansen liggen hoe klanten op jouw website terechtkomen: via social media, een goede SEO, advertenties, … en we bekijken de opties hoe je met bestaande en potentiële klanten kan communiceren via nieuwsbrieven, posts op social media, testimonials, …
Hoe bouw je een goede relatie op met (potentiële) klanten en hoe onderhoud je deze op een persoonlijke, maar voor jouw haalbare manier? Doe je hierbij beroep op geautomatiseerde diensten of benader je iedereen persoonlijk? Hoe maak je van klanten ambassadeurs en hoe ga je om met ontevreden klanten?
We bouwen funnels die potentiële klanten aan je binden, die leiden tot extra verkoop en die ervoor zorgen dat de connectie met je onderneming er ook na de eerste aankoop blijft bestaan met als doel meer omzet te genereren. We kijken ook hoe je klanten kan opvolgen met behulp van CRM.
Waaruit haal je het meeste inkomsten en waar ligt nog potentieel? Hoeveel tijd besteed je hieraan? Welke verdienmodellen kan je onderneming nog gebruiken en hoe ziet het prijsmodel er uit? Hoe ziet je jaarbudget eruit en hoe is dit afgestemd op je contentplan of commercieel plan?
We bepalen welke producten of diensten het meeste omzet en winst opleveren. We kijken naar je verdienmodellen (losse verkoop, abonnementen, commissies, … ). We helpen je bij de opmaak van een budget en een commercieel plan om de inkomsten zoveel mogelijk te voorspellen.
Wat zijn jouw belangrijkste hulpbronnen of resources die nodig zijn om jouw model te laten functioneren en je onderneming op een gezonde manier te doen groeien? Zonder wie of wat valt je onderneming in elkaar en hoe ben je hier tegen gewapend?
We maken gebruik van onze kennis en ervaring om te kijken welke plugins voor je website je het leven gemakkelijk kunnen maken, welke planningstools er beschikbaar zijn zodat je ook op momenten dat je niet werkt kan communiceren, met welke tools je efficiënt e-mails verstuurt, …
Wat zijn de belangrijkste taken en acties die jouw online onderneming moet nemen om er voor te zorgen dat je business model werkt? Waar ben je vandaag veel mee bezig en hoe staat dat in verhouding met waar je focus dient te liggen om verder te groeien? Waar verspil je je energie en/of tijd?
We helpen je te bepalen wat je zelf blijft doen en wat kan je automatiseren. Wat kan je uitbesteden en waarmee stop je best omdat het geen waarde of zeer beperkte waarde toevoegt aan je online onderneming? Denk hierbij bijvoorbeeld aan de problemen waarop je ideale klant stoot en hoe je hiermee omgaat.
Wie zijn je belangrijkste partners van buiten je onderneming? Waaraan voldoen jouw ideale partners en hoe kunnen zij jou helpen om verder te groeien? Van welke partners ben je afhankelijk en wil je blindelings kunnen vertrouwen en wie zou er graag met jou willen samenwerken?
Wie is verantwoordelijk voor het onderhoud en de updates je website, besteed je het beheer van je social media accounts uit, beschik je over een goede jurist en boekhouder, … We helpen je een goede keuze te maken en geven je de juiste vragen om je belangrijkste partners te challengen zodat ze maximaal waarde voor je leveren.
Hoe ziet de kostenstructuur van je onderneming eruit? Welke kosten worden gemaakt om je bedrijf te runnen? Hoe ziet de verhouding tussen de vaste en variabele kosten eruit? Hoe worden schaalvoordelen ingezet om de kosten te kunnen drukken?
We analyseren je vaste en variabele kosten en bekijken hoe je schaalvoordelen kan inzetten? We helpen je een plan op te stellen om je toekomstige kosten in te plannen en analyseren hoe deze in perspectief staan tot je doelstellingen.
Om met elkaar in zee te gaan dient ‘de klik’ er te zijn. Door onze op maat en persoonlijke manier van werken zijn de trajectplekjes beperkt. Daarom werken we met een intakeformulier waarin je alvast je interesse kan uiten voor een traject bij Empress Empire. Wij nemen snel contact met jou op voor een kennismakingsgesprek.
Wij helpen jou én je bedrijf groeien
We hebben samen meer dan 20 jaar ervaring in de internationale corporate wereld door het mee rendabel maken en doen groeien van bedrijven, met de implementatie van efficiente operationele processen en het aansturen en doen groeien van zeer grote teams. Daarnaast startten we in 2019 een eigen online onderneming op die jaar na jaar een “multi six figure” winst na belasting genereert, werk biedt aan meer dan 10 personen en ons toelaat voldoende tijd in ons gezin en onszelf te investeren. Dat gecombineerd met passie en enthousiasme maakt ons de ideale partner om ook jou en jouw online onderneming naar meer groei en successen te stuwen.
Q&A
Nog twijfels? Geen probleem! Vul het intakeformulier in, dan denken we graag met jou mee of we een meerwaarde kunnen vormen voor de groei van jou én je onderneming.
Indien je ook actief bent online, op sociale media, via emailmarketing en de wens hebt om je online aanbod (en eventueel passieve aanbod) te vergroten, dan zit je bij ons aan het juiste adres.
Elk traject start met een intakesessie waar we een volledige analyse van jouw bedrijf maken. De datum van deze sessie leggen we samen vast. Op het einde van de intakesessie leggen we ook de data vast voor de 4 opvolgsessies. Deze worden gepland om de 3-tal weken en aldus gespreid over een periode van 3 maanden.
Door de sessies te spreiden over 3 maanden geven we je de mogelijkheid om te reflecteren over de besproken zaken of kan je al starten met een aantal zaken te implementeren en de resultaten ervan te bekijken. We kunnen daar dan, indien nodig, in een volgende sessie op terugkomen.
Na het afrondgesprek kunnen we steeds bespreken of je de wens hebt om het traject te verlengen, we kunnen dit dan opnieuw volledig op maat laten verlopen in functie van je behoeften.
Andere vragen?